PDA

Vis full versjon : Oi :)

hej1
31 Jul 2010, 00:28
Nå oppdaget jeg juleforumet, og gleder meg allerede til jul :) Jeg har skikkelig juledilla!!!

Bamsemums
31 Jul 2010, 00:38
du starter tidlig, he-he :fnis:

hej1
31 Jul 2010, 00:40
Jeg har jul i hodet mitt hele året jeg :p Og den begynner å komme fram i huset ganske tidlig også, men det må jeg vel vente enda en stund med :p

Bamsemums
31 Jul 2010, 00:44
he-he, har nok jul i hodet hele året jeg også: begynner å handle julegaver allerede på januar salget :fnis: så prøver jeg å spre gaveinkjøpene utover året på alle de gode salgene som er i butikkene. Men pynte tidlig liker ikke jeg, for da syns jeg det blir fort kjedelig.

bobledyret
31 Jul 2010, 00:45
:) Så koselig Hej1! Jeg fikk helt juletrær i magen da jeg så at det var aktivitet på juleforumet! :D Jeg gleder meg også! :D Under 5 mnd igjen til julaften og 4(!!!!!) mnd igjen til adventstiden setter igang for fult! :D

Smula
31 Jul 2010, 00:51
Jeg elsker også jul, og pleier bli utålmodig allerede i midten av august. :fnis:

4barnsMor
31 Jul 2010, 01:34
Har hatt jul inni hodet lenge nå, begynner å få litt dårlig tid, kjenner jeg :knegg:
Alle planene jeg har om hjemmelagede julegaver begynner det å haste litt med :dån:

hej1
31 Jul 2010, 16:06
Så morsomt at det er flere enn meg som gleder seg til jul :) gleder meg sånn til nissene begynner å titte fram og lysene tennes overalt *ahh.. koos* :julelol:

Kybele
31 Jul 2010, 17:11
hadde det ikke vært for alle bursdagene vi må kjøpe gaver til i løpet av et år, så hadde jeg og fått lyst til å kjøpe inn litt og litt.. :knegg:

MEN: jeg er begynt å tenke på alle jeg skal lage i år nå når jeg har lært meg å hekle!! :D

får bare håpe jeg fikser å følge oppskrifter.. :knegg:

skal snart sette meg ned med en liste og skrive opp hvem som skal få gaver og hva de skal få!! ;) men i år har jeg litt klump i magen ang julen, for jeg vil ikke jobbe igjen, og begynner i november, rett før den gode tiden.. :(

hej1
31 Jul 2010, 23:16
Håper jeg også får tid til å lage noen julegaver i år slik jeg pleier:) Men ser at jeg får det nok mer travelt i år enn jeg har hatt før med en liten baby i hus. Spesielt når det er skriking hele dagene, men det må vel ordne på seg etterhvert (håper jeg) :knegg:

Ag&Lola
31 Jul 2010, 23:37
Vi er litt julete og kosete vi damene her inne trur eg. Eg bruka å begynne å så smått glede meg i september. Men ifjor var det heilt annleis, då tenkte eg ikkje på jul før omtrent jula var der. Då var eg meir opptatt av å nyte hausten med baby på rundt halvåret der og då, so først når desember kom begynte eg å kjenne på det. Det var uvant men også litt deilig faktisk, for føler at eg bruka opp julestemninga før adventstida kjem. Men det snike seg inn en og anna tanke om jula allereie, for eg har nettopp blitt tante og vi skal alle vere samla heime hos mor og far :) Gleda meg til vi skal ha aktivitet igjen her på dette underforumet!

boblekona
22 Aug 2010, 00:05
i år har jeg litt klump i magen ang julen, for jeg vil ikke jobbe igjen, og begynner i november, rett før den gode tiden.. :(

Jeg begynner også å jobbe i november.. Synes dette året har gått skrekkelig fort! Minibobla begynner å bli stoor!

Det overrasker meg forresten litt at jeg ikke har sett noe pepperkakedeig i butikken enda.. det er jo over midten av august.. husker det var august i fjor at jeg først så kakemenner og andre julegodter i butikken.. Men akkurat det er ganske tullete, spør du meg (bortsett fra at den pepperkakedeigen smaker veeldig godt :fnis: )

Smula
22 Aug 2010, 00:07
Jeg var innom en interiørbutikk i går. Jeg så julepynt. Seriøst.

Jifranord
22 Aug 2010, 00:10
Vi er på Gran Canaria i jula :) men gleder meg masse til desember med juleforberedelser!

boblekona
22 Aug 2010, 00:11
Det var voldsomt, Smula. Kjenner jeg får litt panikk av sånt. Det er greit det er koselig med jul, altså, men en blir jo litt lei, hvis en skal tenke jul 5 mnd i året?

Smula
22 Aug 2010, 00:28
Ja, jeg mistet haka litt, det må jeg innrømme. Men en sånn reinsdyrsak med glitrende gevir... Jeg hadde hvertfall ikke hatt den fremme annet enn i jula, men for all del, kan jo hende det var helårspynt for alt jeg vet. Jeg lette febrilsk etter mobilen sånn at jeg kunne ta bilde av den, men den lå i stelleveska i bilen. Det er vel ikke mange ukene før julemarsipanen er på plass heller.

Cleopatra
22 Aug 2010, 01:03
Jeg har jo teoretisk sett begynt på en julegave da.. hekler bestemorteppe til svigerinna mi, og regner med jeg trenger litt tid til det :)

Men jul i oktober er jeg lite klar for.... nok med et par uker. Max.

Ag&Lola
22 Aug 2010, 01:11
Kom Blåne, kom jente, kom gut! Snart kommer jula til Blååååfjeeeell...!!

Fekk mms av pappa igår, mamma ved ekte Blåfjell, det som det visast bilde av på Jul i Blåfjell :) Ikkje akkurat julestemingsbilde, men Blåfjell er jo advent og jul då.

http://www.fotoknudsen.no/archive271/22092009230011J7QAG2OL6DmrP6NM4atfHU/medium/21082010230734F713P77Y5IoX.jpg

Smula
22 Aug 2010, 03:13
Åh, Blåfjell! :rørt: