Vis full versjon : Farging av jakke
Eg har ei ytterjakke i 100% bomull som eg skal farge.
Den har en grusom sennepsbrun farge som eg absolutt ikkje passer.
Eg lurer på hvilken farge eg skal satse på; mørk sjokoladebrun eller heilt svart....
Det blir vel enklest å farge den brun, men så har eg lite klær i svart, så det hadde vore greit med ei svart jakke...
Tja.. what to do?
Og hvis eg skal farge den svart, bør eg gjøre det i to omganger for å få den helt svart, eller kjøre på med 2 pakker svart farge i en omgang???
Ag&Lola
14 Jun 2010, 12:50
Eg har ikkje svar på det egentlige spm ditt, men eg syns no mørk sjokoladebrun hørtes veldig fint ut, og trur du vil kle den fargen. Men viss du kler svart, so for all del :) Misunne dei som kler svart, er en so anvendelig farge. Lykke til!
Ja, trur nok sjokoladebrunt er finest til meg, eg også....er sånn i tvil :fnis:
Ag&Lola
14 Jun 2010, 13:54
Ok, då bestemme eg! Gå for sjokoladebrun!! Hihi.. Syns du såg ut til å kle jordfargar, om eg ikkje hugsar deg feil.
Jeg hadde gått for brun, men så elsker jeg den fargen også, da. :fnis: Svart er anvendelig, men så kjedelig da gitt.
Ag&Lola
14 Jun 2010, 13:57
Jeg hadde gått for brun, men så elsker jeg den fargen også, da. :fnis: Svart er anvendelig, men så kjedelig da gitt.
Enig, svart er anveldelig, eg syns den er fin på dei som kler den, men den er utrulig hard, so viss du ikkje kler svart blir det so veldig feil. Du ser med en gong kven som kler svart og ikkje når det er på.
Ja, svart er kjedelig :fnis:
OK! Da blir det sjokoladebrunt! :yay:
Ok, då bestemme eg! Gå for sjokoladebrun!! Hihi.. Syns du såg ut til å kle jordfargar, om eg ikkje hugsar deg feil.
Eg gjør kanskje det? Sjøl om eg unngår dei så godt eg kan :fnis: (Sikkert derfor eg ser så bleik ut;)
Jeg er en skikkelig bleikfis, og bruker mye jordfarger. Det gir huden et litt mer gyllent glød, synes jeg (og gudene skal vite at jeg trenger "gyllen" med min skummamelkhvite hud).
Husk før og etterbilder, da! :D
Husk før og etterbilder, da! :D
Med eller uten meg?? ;)
Gjerne med, men det får du avgjøre selv. :fnis:
Med deg på bildene, selvfølgelig Ruth! Er enig med sjokoladebrun forresten. Det er jo ikke mange som kler svart da, jeg gjør det jo egentlig ikke, men jeg bruker det for det om... ;)
Med deg på bildene, selvfølgelig Ruth! Er enig med sjokoladebrun forresten. Det er jo ikke mange som kler svart da, jeg gjør det jo egentlig ikke, men jeg bruker det for det om... ;)
Nja...får tenke på den der du ;) Er absolutt ikkje fotogen i det heile tatt :fnis:
Ja, men da skal eg hive meg rundt å få bestilt farge eller kanskje fleire farger :)
vBulletin 3.8.0 © 2000-2010 Jelsoft Enterprises Ltd.