Vis full versjon : Hverdagsproblematikk ;)
Stor&liten
25 May 2010, 12:44
Siden historien omfatter ett av produktene jeg selger, så tar jeg det her inne hos meg selv ;)
Vi bruker for det meste Burt Bees nå, og jeg har i dusjen en hylle til snuppa og Poden Baby Bee serien og en hylle med våre ting....
I går kommer Poden ut, nesten i harnisk,; "Mamma, vet du hva, det står BABY på shampoen min!!!!!" Etter mye frem og tilbake så gikk han med på at den eneste grunnen til at det står Baby der, er for å få SF til å bruke produktene og ikke motsatt ;)
Men jeg må si at det satt jammen langt inne.....
Stor&liten
25 May 2010, 12:45
Og avtalen er at om noen spør, så bruker han produktene fra hylla over ;)
Bokormen
25 May 2010, 13:53
He, he, he. Det er kanskje greit at ikke alle lærer å lese når de er fire år slik jeg gjorde.
I går kommer Poden ut, nesten i harnisk,; "Mamma, vet du hva, det står BABY på shampoen min!!!!!" Etter mye frem og tilbake så gikk han med på at den eneste grunnen til at det står Baby der, er for å få SF til å bruke produktene og ikke motsatt ;)
Men jeg må si at det satt jammen langt inne.....
:knegg: Godt mamma kan overtalelse-knepene da :)
Kjerstipusen
25 May 2010, 14:33
:knegg: Ikke så greit!!
Men de baby-bee produktene er skikkelig fine altså :)
Stor&liten
25 May 2010, 16:39
Jeg pakket skiftetøyet i ett handlenett fra Naturbaby en gang, men det byttet han ut med en Remapose på flekken ;)
Skjønner det godt, det var jeg som ikke tenkte meg om, skolegutter har ikke poser det står baby på i garderoben...
Stor&liten
25 May 2010, 16:42
:knegg: Ikke så greit!!
Men de baby-bee produktene er skikkelig fine altså :)
Kjempefine :)
Liker de andre produktene til meg selv også, bruker vel hele serien med untak av shampoen og balsamen (den må mannne bruke opp...), forde jeg har så utrolig tørt hår, så her er det kun mengder med fuktighetsgivende shampo som gjelder.
Hehe, høres veldig kjent ut. Storesøster aksepterer det, men storebror NEKTER bruke noe av de samme salvene som babyen bruker. Det trenger ikke engang være babyprodukter opprinnelig, men bruker babyen dem så er det babyprodukter og fullstendig uaktuelt for hans del. :knegg:
Stor&liten
25 May 2010, 20:01
Hehe, høres veldig kjent ut. Storesøster aksepterer det, men storebror NEKTER bruke noe av de samme salvene som babyen bruker. Det trenger ikke engang være babyprodukter opprinnelig, men bruker babyen dem så er det babyprodukter og fullstendig uaktuelt for hans del. :knegg:
Klart, sånn må det være :knegg:
Kjerstipusen
25 May 2010, 22:38
Kjempefine :)
Liker de andre produktene til meg selv også, bruker vel hele serien med untak av shampoen og balsamen (den må mannne bruke opp...), forde jeg har så utrolig tørt hår, så her er det kun mengder med fuktighetsgivende shampo som gjelder.
Ja, kan tenke meg de er bra de også! Men gubben får så mye sånt på jobben at vi må gi bort for at ting ikke skal bli dårlig. Så da føler jeg ikke at jeg kan kjøpe så mye sånt til meg selv ;)
vBulletin 3.8.0 © 2000-2010 Jelsoft Enterprises Ltd.