Vis full versjon : Tilbakemeldinger på goodmama AIO?
bleiestumpen
24 May 2010, 17:51
Har du fått noen tilbakemeldinger på Goodmama AIO bleiene? Spent på hvordan de er.
Stor&liten
24 May 2010, 22:53
Ja, da håper jeg noen tar oppfordringen og gir litt tilbakemeldinger på bleien :)
Vi er selv veldig fornøyde med denne jeg har (dvs. snuppa har) både med bomulls og bambus velur innside. Personlig så er snuppas hud like fin med den ene som den andre, så for oss så funker begge deler. Bleien holder lenge, men min snuppe er også veldig god på å holde seg, og tisser mye når hun tisser, og det går veldig fint. Det følger med en bitteliten booster som jeg måtte le litt av når jeg så strl. på, men man skal ikke undervurdere den lille boostern, altså :) Selvom den er latterlig liten :knegg:
Syns The one er litt romsligere i strl. enn GM formsydde, og jeg virkelig liker begge bleiene veldig godt. Vi har akkurat begynt å bruke Good Night Mama nå, (2 ganger, dvs vasket 3 ganger) og vi er overasket over hvor godt den holder uten å være innvasket.
Tilbake til The One ;) Vi er veldig fornøyd med den, og selv besteforeldre har brukt den etter at jeg har vist hvordan de skal kneppe den ned, sånn at den sitter litt lavere på snuppa mi ( 9mnd.) Men den var ikke så logisk syns svigermor som foretrekker Itti Bitti Aio.
Ja, ikke vet jeg om du ble noe klokere (og jeg er vel nærmest inabil også), men når jeg ikke bruker formsydd, så foretrekker jeg The One. Mens mannen digger kun brettiser og formsydd, så han tar aldri på noe annet :)
:blei:
barbamamma
24 May 2010, 23:40
Vi har en zebra AIO, og er veldig fornøyd med den! Den sitter fint og suger bra, men jeg syns den trengte flere vask før den sugde skikkelig (flere enn Good night mama, faktisk).
Den lille boosteren har en tendens til å bli liggende i bleiekurven hos oss, tror jeg må knappe den på for at vi skal huske å bruke den;)
Ag&Lola
26 May 2010, 15:41
Vi har også en The Zebra One, men har vel ikkje fått vaska den inn endå, for har bare hatt lekkasjer til no. Kor mange gangar måtte du vaske den før den sugde skikkelig, barbamamma? En ting eg er misfornøgd med, dog, er at det mjuke ytterstoffet er blitt kjempestygt :( Nuppete og fælt, ser ut som at den har vore i bruk i årevis, og den er relativt ny. Andre som har opplevd dette? Kanskje du Stor&liten har et svar, om dette har vore før på desse bleiene. Har vore vaska normalt på 60 grader og lufttørka.
Stor&liten
27 May 2010, 09:30
Vi har også en The Zebra One, men har vel ikkje fått vaska den inn endå, for har bare hatt lekkasjer til no. Kor mange gangar måtte du vaske den før den sugde skikkelig, barbamamma? En ting eg er misfornøgd med, dog, er at det mjuke ytterstoffet er blitt kjempestygt :( Nuppete og fælt, ser ut som at den har vore i bruk i årevis, og den er relativt ny. Andre som har opplevd dette? Kanskje du Stor&liten har et svar, om dette har vore før på desse bleiene. Har vore vaska normalt på 60 grader og lufttørka.
Hei Ag&Lola :)
Jeg har også selv The Zebra One, og den passer fint på snuppa mi, men jeg må brette den ned, da den er gangske stor. Yttertrekket kan man fint se at den er vasket, men den ser ikke slitt og nuppete ut. Jeg vasker også på 60 grader.
Har fått en klage på The Cute Frech One, da "palettene" ramlet av i vask, men det er også alt.
Kan du ikke sende meg ett bilde på mail? post@stellerommet.no
Ha en super dag, beklager at jeg ikke så denne i går :)
vBulletin 3.8.0 © 2000-2010 Jelsoft Enterprises Ltd.