Vis full versjon : Har bestilt merkelapper... *nå med bilde*
4barnsMor
11 Feb 2010, 10:34
Litt stilig med egne merkelapper, tenker jeg når jeg ser alle de flotte hjemmesydde bleiene her inne på underforumene :)
Så jeg tenkte at da kan jo jeg også få noen :knegg:
Er litt spent på hvordan det blir på strikkede produkter, men det får jeg snart se. Har bestilt sånne fra minanamnband.se:
Rødtopp75
11 Feb 2010, 10:47
Litt stilig med egne merkelapper, tenker jeg når jeg ser alle de flotte hjemmesydde bleiene her inne på underforumene :)
Så jeg tenkte at da kan jo jeg også få noen :knegg:
Er litt spent på hvordan det blir på strikkede produkter, men det får jeg snart se. Har bestilt sånne fra minanamnband.se:
https://www.minanamnband.se/tmp_folder/ffd25e2c43b0b8ab12f4ac5a11fbfe041265873346.jpg
De var flotte. Har navnelapper derifra selv og er godt fornøyd. Går fint å sy dem på strikkede plagg også :)
Kjekke lapper å sette på produksjonen, ja! :D
Du har vel fått dei store nok? Mine var litt små, men det var heilt min egen feil:fnis:
4barnsMor
11 Feb 2010, 12:51
ser ikke no bilde jeg :S
hm... noen flere som ikke ser bilde?
Kjekke lapper å sette på produksjonen, ja! :D
Du har vel fått dei store nok? Mine var litt små, men det var heilt min egen feil:fnis:
ehh... Fant ikke ut at de var i flere str? Kanskje jeg var for rask :vetikke: Får vel se når de kommer fram ;)
hm... noen flere som ikke ser bilde? Eg såg heller ikkje bilde.....
ehh... Fant ikke ut at de var i flere str? Kanskje jeg var for rask :vetikke: Får vel se når de kommer fram ;)
Meiner du kunne velge størrelse sjøl...eg tasta no inn noken tall...:fnis:
4barnsMor
11 Feb 2010, 14:24
Nå tror jeg bilde er der... :blush5:
Cillepille
11 Feb 2010, 15:43
Kjempefin!!!!
Der ja! Veldig fin :jupp2:
vBulletin 3.8.0 © 2000-2010 Jelsoft Enterprises Ltd.