PDA

Vis full versjon : på tide med dosete - som sitter godt fast!!

Tørkesnora
15 Jun 2009, 00:56
til nå har vi sitti fint sammen på do (feil vei og det er bare småen som må), men nå er det på tide å få oss dosete! det blir nemlig litt trangt nå ;-)

hører mye bra om dosete fra biltema, men da den butikken ikke lå rett rundt hjørnet, kjøpte jeg et helt annet.

men det vipper og slingrer og er jo ikke egnet i det heletatt. skulle ikke vært lov å selge noe som ikke kan brukes :kjevle:

jeg må¨kanskje gå opp i pris og få noe skikkelig?

er babybjørn sin bra?
hva med den fra biltema?

jeg bytter i alle fall den jeg har, for den funker jo ikke!
kan dere hjelpe meg å finne et stabilt sete som sitter fast??

(småen på 11 mnd var forøvrig svært så stolt over å sitte på ringen, men det var når han skulle av det bli styr)

kikkiari
15 Jun 2009, 01:20
jeg er fornøyd med min fra biltema men jeg har den kombi potta og bruker den kun der,( da kan jeg sitte i fred på do i samme slengen , :fnis:
tulla liker bedre biltema potta enn hjerte potta,

skummelt om det ikke sitter ordentlig

Rødtopp75
15 Jun 2009, 01:22
Hos oss sitter babybjørn sitt fint. Det kan også justeres i størrelsen og det er bra. Kjøpte først et annet (husker ikke merke) på Babyshop, men det passet rett og slett ikke på doen vår, så da lånte vi dette av svigers i stedet og det passer kjempebra hos oss.

lilletambur
15 Jun 2009, 04:44
Vi har også babybjørn, nå vil han ikke sitte på det da, i grunnen - det går i potte her nå. Men det positive med det, er at man kan skru det til, både strammere og slakkere slik at det tilpasser seg doen det brukes på, og sitter ganske bra. Det negative, for oss som har gutt - er at man må følge med så ikke strålen står over kanten foran. Den er ikke spesielt høy.

Men Biltema-doringer sier dere?? DET må sjekkes ut. Vi har jo faktisk biltema her i byen.

Jolla
15 Jun 2009, 10:57
Vi har biltema men den er slarkete, kan ikke på noe vis festes i doen så den sklir om han ikke sitter stille.
Dessuten er den håpløs å rengjøre, alt for mange kanter og glipper.

Tørkesnora
15 Jun 2009, 11:26
Takk for tips!

Vi har rett og slett ikke tenkt på potte enda, og hvis biltemaring/potta ikke egner seg for do likevel, dropper vi den og kjøper heller ring og potte hver for seg.

Vi har en gutt, så vi får kanskje de samme problemene med babybjørn og tissing utenfor,

men heller tiss på gulvet enn gutt i gulvet!

lilletambur
15 Jun 2009, 12:49
Vi har biltema men den er slarkete, kan ikke på noe vis festes i doen så den sklir om han ikke sitter stille.
Dessuten er den håpløs å rengjøre, alt for mange kanter og glipper.
Sier du det?
Kanskje vi dropper den likevel, da.
Egentlig har jeg lyst på NUK sin doring, den så veldig fin ut. Men selvfølgelig har de den ikke lenger på butikken her hvor de solgte den... Tyyypisk.

Tørkesnor: Hoi, ja - det er sant det! Heller tiss på gulvet..

kjerstinetta
16 Jun 2009, 21:11
https://storken.secure.flexiweb.no/imageget.php?img=/accounts/432603/Image/Produktbilder/440424.jpg&w=200&h=200&comp=true

vi har denne og er veldig fornøyd, hun sitter stødig og godt :)

kjerstinetta
16 Jun 2009, 21:12
her er linken, om du vil ha: https://storken.secure.flexiweb.no/productview/20030545/ :)