Vis full versjon : Jippi!!! Endelig!! *bilder*
zchnuppa
12 May 2009, 21:20
Hadde store plana om å vera heiltids tøybleie brukar før prinsen blei født. Men da gjekk liksom ikkje vår vei med dessa brettisane, og har ikkje hatt mulighet te å kjøpa mykje bleie. Da einaste vi har brukt av tøybleie fram te no e sandy`s bambus om natta ( veldig fornøyd:)) MEN, no har vi hatt x-antall med tisse og bæsje lekasja med papirbleie, og eg e øvebevist om at tøybleie vil holda bedre på dei sprutebæsje bleiena prinsen klara å prestera!! Fekk lønn i går og da resulterte i denne handlelista hos bleieboden:
1 stk. BumGenius AIO, ny utgave! Grasshopper/ M
1 stk BumGenius One Size V3 Moonbeam
1 stk. Fuzzi Bunz Perfect Size ensfarget Green/ M
1 stk. Bitti D'lish AIO Sjokolade/ M
1 stk. Bitti D'lish Snap-In One Smaragdgrønn/ M
1 stk. Bitti D'lish mini booster, bambus
1 stk. Bitti D'lish snap-in innlegg Medium
1 stk. Thirsties Pocket AIO V2 Ocean/ S
1 stk. Happy Heiny's onesize mønstret Cow
1 stk. BumGenius økologisk AIO - knappelukking Ribbit
1 stk. Bitti D'lish mini booster, mikrofiber
1 stk. BumGenius onesize innlegg à NOK 49,00
So no ska vi prøva oss litt fram og da vi ikkje får te å funka selge eg berre unda igjen...... Tøybleie e tydeligvis ganske lett å bli kvitt!! :)
---------------------------------------------------------------------
Då va pakken komt i hus!! :)
Prinsen måtte smaka litt på Kubleia si!! :)
(Veit ikkje kordan eg legge te bilde på anna vis!! )
anette&tutta
12 May 2009, 21:27
oooh:) kjempeflott pakke!
vil bare minne om at jeg tror kanskje Fuzzi Bunzen blir litt stor. S passer fortsatt til snuppa på 9kg/74cm:) Men vi har bare vanlig size, ikke "Perfect size" - mulig det er noe forskjell?
englemamma
12 May 2009, 21:57
Wow!
Det var litt en av innkjøpsliste.
Håper du blir fornøyd med alt sammen :)
Stor&liten
12 May 2009, 22:04
Så morsomt, nå får du prøvd ut litt av hvert :) Håper du får pakke raskt i hus, og da kan du jo godt legge med bilder av kjøpet :)
Oi, det var en lekker handleliste! Blir gøy å pakke opp den pakka tenker jeg! :)
Rødtopp75
12 May 2009, 22:08
Gratulerer med stor og fin pakke :)
zchnuppa
12 May 2009, 22:24
vil bare minne om at jeg tror kanskje Fuzzi Bunzen blir litt stor. S passer fortsatt til snuppa på 9kg/74cm:) Men vi har bare vanlig size, ikke "Perfect size" - mulig det er noe forskjell?
Nei, eg veit ikkje heilt med detta str greiena... Men på bleieboden står da: Medium: Ca 7-14 kg. Medium kan passe fra omtrent 4-6 måneders alder, alt etter hvor stort barnet er. Noen barn kan bruke Medium helt opp til 2-3 års alder.
Og prinsen her e ganske snart 7 kg, so gidda ikkje kjøpa ein bleia so e for lita vertfall!! Han e nok litt tjukk og go han gutten min ja!! :)
Det var litt av en handleliste ja! Håper du legger ut bilde av fangsten når den kommer i posten. Timich er lynkjapp på å sende ut. :D
Bamsemums
12 May 2009, 22:45
Ohoi! for en handleliste!!!! Blir gøy å se bildene av pakka :)
BlackBeauty
13 May 2009, 00:42
Nei, eg veit ikkje heilt med detta str greiena... Men på bleieboden står da: Medium: Ca 7-14 kg. Medium kan passe fra omtrent 4-6 måneders alder, alt etter hvor stort barnet er. Noen barn kan bruke Medium helt opp til 2-3 års alder.
Og prinsen her e ganske snart 7 kg, so gidda ikkje kjøpa ein bleia so e for lita vertfall!! Han e nok litt tjukk og go han gutten min ja!! :)
jeg bruker medium på en stankelbeinjente på litt over 7,5 kg og 72 cm lang, sitter kjempefint nå.
zchnuppa
15 May 2009, 00:09
Du hadde nok absolutt rett..... Fekk mediumbleia utanpå vanlig bleie og strømpebukse!! *ler* Eit bomkjøp kan du sei!! :)
Jeg tror thirstiesen kan bli liten. Vår i small begynner å bli knapp på E som jeg tror er cca 7kg nå. Hun er ikke spesielt rund. Vi har fuzzy i M, og den er litt stor, men helt grei til hjemmebleie:-)
zchnuppa
15 May 2009, 00:40
Jeg tror thirstiesen kan bli liten. Vår i small begynner å bli knapp på E som jeg tror er cca 7kg nå. Hun er ikke spesielt rund. Vi har fuzzy i M, og den er litt stor, men helt grei til hjemmebleie:-)
Vurdera å senda tebake både fuzzien og thirstiesen..... For som du seie, so såg thirstiesen litt liten ut... vertfall dersom da må innlegg inni i tillegg...
BlackBeauty
15 May 2009, 00:45
så fin pakke og nydelig modell :)
Stor&liten
15 May 2009, 01:20
Gratulerer med alle di nye bleiene til gutten din :D Og tusen takk for titten :)
Rødtopp75
15 May 2009, 11:28
Det så ut til å være en stor og god pakke som falt i smak hos prinsen din :)
vBulletin 3.8.0 © 2000-2010 Jelsoft Enterprises Ltd.