slinsie
25 Mar 2009, 01:56
Fotooppdrag:
Jeg og min mann er altså deleiere av Studio 88 i Solaveien 88.
Her er et bilde av 'hoveddelen' av studioet. Dette var vel mens noe av lyset var på rundtur. Det er faktisk flere blitzer i studio nå.
http://beta.fo2mo.net/groups/gallery/1_2_735a3f7934.jpg
Selvsagt tar vi bilder utenfor studio også, men i det siste har det blitt mye studiobilder - da min erfaring er at man kan få barn i sitte rette 'jeg' i et studio.. Men å fikse like bra lys i et hvilket som helst lokalet - det er ikke like lett. ;)
Mine priser er som følgende:
Fra 1.mai 2010:
: 1000,- kr
- du mottar da ca. 30-50 bilder digitalt totalt i oppløsning 2500*1600.
Dette gjelder i studio.
Bryllupsoppdrag, utdrikningslag - eller andre hendelser (utenfor studio) - spør om pris. (Av hensyn til min bakgrunn tar jeg ikke 'hovedbrudebilder')
Alle bilder blir nøye gjennomgått og postprosessert før jeg overleverer de beste resultatene - og hvis nødvendig blir det også gjort fargejustseringer. I tillegg kan jeg legge på svart/hvitt o.l. effekter hvis ønskelig.
Prints:
Vi har mulighet for å printe opptil størrelse 40*60. Priser er pr. tid:
(ca A2) 40cm*60cm - 150kr
(ca A3) 40cm*30cm - 75 kr
(ca A4) 20cm*30cm - 40 kr
2 stykker : 13*18 - 40 kr
Digitale oppdrag:
Har du et bilde du liker med støy(rød/grønne 'flekker')? Eller som er litt for mørkt eller lyst? Eller du ønsker det i svart/hvitt? Eller en anna effekt? Ta kontakt, så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg med å forbedre bilde.
Pris avhengig av antall bilder/størrelse på jobben..
NB. Jeg har ingen utdannelse som fotograf. Jeg er amatørfotograf og lærer på livets vei av fotooppdragene mine - i tillegg til at jeg har lest en del bøker og lært av andre.
Amatørfotograf,
Siv Elisabeth :)
Jeg og min mann er altså deleiere av Studio 88 i Solaveien 88.
Her er et bilde av 'hoveddelen' av studioet. Dette var vel mens noe av lyset var på rundtur. Det er faktisk flere blitzer i studio nå.
http://beta.fo2mo.net/groups/gallery/1_2_735a3f7934.jpg
Selvsagt tar vi bilder utenfor studio også, men i det siste har det blitt mye studiobilder - da min erfaring er at man kan få barn i sitte rette 'jeg' i et studio.. Men å fikse like bra lys i et hvilket som helst lokalet - det er ikke like lett. ;)
Mine priser er som følgende:
Fra 1.mai 2010:
: 1000,- kr
- du mottar da ca. 30-50 bilder digitalt totalt i oppløsning 2500*1600.
Dette gjelder i studio.
Bryllupsoppdrag, utdrikningslag - eller andre hendelser (utenfor studio) - spør om pris. (Av hensyn til min bakgrunn tar jeg ikke 'hovedbrudebilder')
Alle bilder blir nøye gjennomgått og postprosessert før jeg overleverer de beste resultatene - og hvis nødvendig blir det også gjort fargejustseringer. I tillegg kan jeg legge på svart/hvitt o.l. effekter hvis ønskelig.
Prints:
Vi har mulighet for å printe opptil størrelse 40*60. Priser er pr. tid:
(ca A2) 40cm*60cm - 150kr
(ca A3) 40cm*30cm - 75 kr
(ca A4) 20cm*30cm - 40 kr
2 stykker : 13*18 - 40 kr
Digitale oppdrag:
Har du et bilde du liker med støy(rød/grønne 'flekker')? Eller som er litt for mørkt eller lyst? Eller du ønsker det i svart/hvitt? Eller en anna effekt? Ta kontakt, så kan jeg se om jeg kan hjelpe deg med å forbedre bilde.
Pris avhengig av antall bilder/størrelse på jobben..
NB. Jeg har ingen utdannelse som fotograf. Jeg er amatørfotograf og lærer på livets vei av fotooppdragene mine - i tillegg til at jeg har lest en del bøker og lært av andre.
Amatørfotograf,
Siv Elisabeth :)