PDA

Vis full versjon : Hurra

Camelie
16 Mar 2009, 14:20
Da har vi fått en aldri så liten pakke fra Bleieboden med en Mother-ease onesize i oransje, en prefold i bambus som bare er ekstreeeemt myk og god, og en bittebittebitte liten Sandy's xs.

Herlighet så myk og søt og liten den er. Nå gleder jeg meg bare enda mer til knøttet skal komme så jeg får pakket inn den lille stumpen i de der :fnis:

lilleMamma
16 Mar 2009, 14:35
hihi, så søt du er:blei:
Nesten så jeg får lyst å kjøpe en sånn sandys xs bare for å se hvor liten den er *ler*

Rødtopp75
16 Mar 2009, 14:37
Ja vi elsker våre Sandy's og som nye er de jo så myke og gode at en får lyst til å kose med dem:).

Vil imidlertid kanskje anbefale å ikke kjøpe mange i XS, siden de fort passer i S. Tror lillebror fint brukte S fra 4 kg og det er det jo mange babyer som er nesten fra fødselen. Vi har fortsatt mye å gå på og regner med å kunne bruke denne i mange måneder ennå. Det var først i forrige uke vi gikk over til å kneppe på midterste knapp ved lårene. Ved midjen så knepper vi fortsatt på innerste knapp. Lillebror er imidlertid ikke verdens største fem mnd baby med sine seks kilo :)

Camelie
16 Mar 2009, 14:56
Ja jeg tenkte litt på akkurat det. De er jo ikke så tykke heller og det kan nok være greit å beregne rom til eventuelle innlegg.

Veldig glad for at jeg kjøpte en først for å prøve :jepp:

Jeg må bare skryte litt av prefolden også. Den HAR jeg faktisk satt og kosa med, for makan til mykt stoff altså.....

anette&tutta
16 Mar 2009, 15:21
http://tettinntil.no/forumet/images/smilies/worthless.gif

Camelie
16 Mar 2009, 15:26
Jaddajadda :fnis:

anette&tutta
16 Mar 2009, 15:28
Jaddajadda :fnis:
hihi:D

msme
16 Mar 2009, 15:53
Pakker i posten er så kjekt :D

Rødtopp75
16 Mar 2009, 16:55
Ja tb er en farlig dyr hobby :D

Bamsemums
16 Mar 2009, 20:05
http://tettinntil.no/forumet/images/smilies/worthless.gif

Helt enig :fnis:

Men jeg må si at jeg er ikke enig at man ikke skal kjøpe så mange XS. Jeg ville heller sagt så mange som du har råd til! For selv om mange babyer vokser fort i S er det fortsatt mange som ikke passer S før flere uker gamle. Jeg ahr vert slik at bedre å kjøpe litt store så vokser de i dem. Men ak, så fint det er når de kan bruke noe som virkelig passer og sitter fint på de ukene de passer da, selv om det blir kort tid. Har hørt flere små babyer svømmer i S :fnis: