PDA

Vis full versjon : FB PinkGingham

happy
18 Feb 2009, 19:17
når kommer den inn...??

timich
18 Feb 2009, 20:09
når kommer den inn...??

Lang, lang historie...:( Disse ble bestilt og betalt før jul sammen med en del ensfargede, men 2 av 3 esker kom aldri fram (deriblant den esken med de blomstrete). Siden jeg "så" på sporingen (trodde jeg) at pakkene ville komme så la jeg dem ut i butikken noen dager før de skulle ankomme her. Men de kom jo aldri, og da var det flere som hadde kjøpt dem i butikken...

Etter mye mailing fram og tilbake med leverandøren sa de at det lokale postkontoret på ett eller annet vis hadde klart å rote bort de to eskene (ikke spør meg hvordan det går an...), så de måtte sende ut ordren på nytt. Deretter har den ligget på Gardermoen i 10 dager fordi tollen ikke ville gi slipp på den (fordi jeg allerede hadde betalt fortolling for disse, og det var ikke merket godt nok utenpå kassene).

Anyway, etter mye mas er de endelig ankommet hit i dag. Jeg har tatt dem midlertidig ut av butikken fordi 1.prioritet vil være å sende ut til dem som allerede har bestilt og betalt dem (for så alt for lenge siden!). Så skal jeg få telt opp på nytt og legger ut det som er igjen i morgen:)

happy
18 Feb 2009, 20:48
ja, men jeg har bestilt jeg, så da er det bare å glede seg på pakke sikkert:) juhuuu...

timich
18 Feb 2009, 20:49
ja, men jeg har bestilt jeg, så da er det bare å glede seg på pakke sikkert:) juhuuu...

Da kommer den straks i posten:)

happy
18 Feb 2009, 20:51
gleder meg... :) ikke meningen å mase altså:)

ingrid81
18 Feb 2009, 21:29
Jeg har også en sånn en i rest, men jeg skal bestille litt mer + at du har lagt av to ruller Disana fleecepapir til meg så jeg skal forte meg å få tatt bestillingen så alt kan sendes i ett.

Bærevillig
18 Feb 2009, 21:40
Hurra! Da kommer snart bleiene:D!

timich
18 Feb 2009, 22:01
gleder meg... :) ikke meningen å mase altså:)

Vet du, det gjør INGENTING at du maser i dette tilfellet - det skulle bare mangle! Det har tatt alt for lang tid...:blei:

happy
23 Feb 2009, 21:04
da er den kommet... tuusen takk:)

ingrid81
23 Feb 2009, 22:57
Min er kjørt en vask allerede. Jeg glemte at den er alt for stor for vesla en god stund enda..